Някои примери за PR и рекламни материали, които съм правила за различни компании.
Examples of a digital and printed advertising materials that I have created for companies I worked with:
Теменужка Захариева
Принудителното
стоене вкъщи ни накара да преосмислим някои глобални тенденции в интериора,
които властваха повсеместно през последните години. Основната – отвореното
жилищно пространство – е на път да си отиде.
Това е логична последица от нарасналите на брой функции на дома в
резултат на пандемията. Сега трябва да си осигурим не само лично място за почивка, каквото е
спалнята, но и лично спокойно пространство за работа за всеки член на
семейството и то по най-лесния и финансово изгоден начин. Това обобщава новата
главна тенденция в интериора - желанието за повече и по-гъвкаво пространство.
Как да се постигне това, ако не искаме (или
не можем) да правим сериозен ремонт?
- чрез подвижни прегради – да,
старите паравани, но в модерен вариант биха свършили работа, ако не се изисква
шумоизолация;
- или познатите завеси, но вече има и шумоизолиращи материали;
чрез подходящи мебели като етажерки, например:
чрез използване на многофункционални мебели.
photo - Beppe Giardino, Source - Archilovers |
Консултантската компания Accenture дори нарече 2020-те години като „десетилетие на дома“ - тъй като домашното пространство се използва по-интензивно, мебелите също ще придобият по-голямо значение.
Част от това е една друга интересна тенденция, която през последните години се налага в света на интериорния дизайн и все повече дизайнери и производители откликват на нея – масите с централна основа, понякога скулптирана, се срещат все по-често. Те са не само по-функционални – няма крака, които да ограничават позицията ни, но и позволяват по-интересни форми и решения, които превръщат масата в акцент.
source: Verde InterioriИ понеже лятото е вече тук, животът ни се премества бавно на открито. И за мебелите за навън е важно да се знае, че те все по-често са направени с дизайн и материали, които позволяват да бъдат използвани еднакво добре както навън, така и вътре. Текстилът за тапицерията е водоустойчив, но достатъчно красив и за дневната, а дизайнът на масите, шезлонзите и столовете само би направил интериора ни по-интересен, когато времето навън не е подходящо за използването им.
А думата, която най-много ще използваме по отношение
на дома според сп. Vogue, е удобство.
И това е логично, защото при увеличените изисквания за безопасност и хигиена ще
избираме все повече качествени продукти, които ще ни осигуряват максимално
удобство и ще се поддържат лесно.
_____________________
*Част от текста ми за сп. "Още за къщата"
____________________________________________
част от месечен бюлетин |
Comments